2008. december 17., szerda

Életjel

Kicsit eltűntem az utóbbi időben. Szolgáltatót váltottunk és két hetet kellett várni a netre. Galád módon néha felkúsztunk a szomszédéra,de nem akartuk sokáig borzolni az idegzetét, így csak rövid ideig kalózkodtunk. Ezért csak a legszükségesebbeket intéztük pl a gyerek kiselőadása, lecke, verselemzés... Reményeim szerint most már gyakrabban fogok írni. Most pedig egy kicsit arról ami ez idő alatt történt velünk. Először is a lányom arcürege meggyógyult. Persze az amelyiket 2 hónapja műtötte meg a Tibi. Múlt hét csütörtökön ismét átélte ugyan azt a másik oldalon is. Persze fel volt készülve rá mert amikor megnyomta a foga felett az arcát mondta, hogy érzi a gyökeret és fáj is neki. Tudta, hogy ugyan úgy fog járni mint a másikkal. Most a doki megpróbálta a varrás után kinyomkodni a vért a sebből, hogy ne dagadjon annyira fel az arca. Ez be is jött, de kb 3 nap után úgy kelt fel, hogy a szeme alatt akkor monokli volt, mint ha össze verték volna. mondtam is egyből, hogy suli sztornó, mert még ránk fogják, hogy verjük. Most már csak sárga a helye. Jövőhét varratszedés és elkezdi az én fogaimat is kezelni. Kisfiam magatartása javuló tendenciát mutat. Már három osztályfőnöki dicsérete van, bár azt nem értem, hogy akkor miért kettes a szorgalma. Az Aus kiutazásunk most kicsit jegelve van, mert tanulunk. A Drágám is gőzerővel nyomja. Még a végén Ő fog helyettem nyelvvizsgázni. Heti háromszor 2 órában tanulja. Meg persze a válság miatt is várakozó állásba helyezkedtünk. Semmit nem siettetünk. Még van másfél évünk a kijutásra. lányom akkor tölti a 18 évet. Bár néha úgy érzem, hogy már holnap indulnék. Néha meg azt, hogy nagyon félek. Na jó nem rinyálok. most ismét olvasom a blogjaimat. Sokkal nem vagyok lemaradva! Ti sem erőltettétek meg magatokat az írással ;)))). Mindjárt itt a Karácsony!! Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de nekem semmi hangulatom nincs még. Persze az időjárás sem kedvez ahhoz, hogy megjöjjön. Szakad az eső!! Remélem legalább egy pici hó fog esni szentestén!!!

Nincsenek megjegyzések: