2008. március 27., csütörtök

Agyrém

Eljött a Húsvét. Szombaton elindultunk Debrecenbe. Egész úton a biztonsági övbe kapaszkodtam és alúl a lemezt nyomkodtam a lábammal, pedig nem is én vezettem. Kész vagyok a hétvégi autósoktól. Ugye van az a fajta vezető aki csak hétvégén veszi elő az autót. Erre jön még az aki csak ünnepekkor, és itt jön a plussz!! HÓESÉS nem is akárhogy!! M3-as autópálya szélső sáv. Busz halad 68-al. Papa (ünnepi autós valószínűleg) utána 69-el, kormányba kapaszkodva. Majd beéri a buszt és egy hirtelen mozdulattal elrántja a kormányt balra és el kezd előzni 70-el!!! SIKITÓFRÁSZ a belső sávba, majd satufék!! És az egész sor halad hetvennel míg papa szép nyugodtan leelőzi a buszt kb: 20 perc alatt!! Szerintem csak nyáron megyünk legközelebb!! A szilveszteri bulit addig még többször meg gondolom!

Nincsenek megjegyzések: