2008. április 10., csütörtök

Szerintem nem várunk januárig!!

Tegnap ismét kinyílt a bicska a zsebemben!! Szerintem meg is fordult!! Kaptunk az APEH-től egy szerelmes levelet. Volt egy sorocska amin rendesen kiakadtam. Ez állt benne: 2007-ben vásárolt gépjármű után befizetendő VAGYONOSODÁSI ADÓ: 40.000 ft!!!!! Ezek szerint nem sikerült bevezetniük a minden eladott autó után, a kocsi értékének 20%-át fizessük be!! Gondolták ez a fajta adó is megteszi. Bár úgy hallottam, hogy csak májusra tervezték. Miután ezt megláttam azt éreztem, hogy el innen de minnél előbb!! Bár csak már úgy menne az angol, hogy el merjek indulni! Mától heti kétszer jön az angoltanár. Igy három órám van 1 héten. Nyáron heti 3 alkalom!! Amúgy azt érzem, hogy még semmit nem tudok. A tanárom szerint meg nagyon jól megy. Pont annyit tudok amennyit kell ennyi idő alatt. Persze én türelmetlen vagyok. Na nem baj majd belehúzok :))

Nincsenek megjegyzések: