2008. augusztus 17., vasárnap

Apró de igen fájdalmas baleset!

Ez a hétvége a takarítás jegyében telik. Na nem nálunk (bár nem ártana)hanem a barátnőméknél. Nagyon izgalmas mert minden nap ajándék. Utolsó hetes terhes. A Drágám 2 hónapja elvállalta, hogy felújítsa a házukat. Persze megígérte, hogy baba születésig kész lesz. Itt jön a de! Amikor el kezdték szét verni a házat akkor kezdtek el látszani a rejtett hibák. Például a fűtés rosszul volt csövezve. Persze ezt lehetett gondolni abból is, hogy kb: 60 ezret fizettek a téli hónapokban és mégsem volt meleg. Aztán meg jöttek az újabb és újabb igények. Ezért is hosszabbodott az idő. Aztán meg elmentünk egy hétre nyaralni, és ugye akkor nem úgy mennek a dolgok itthon ahogy kellene. Még van kb egy hete a barátnőmnek és már látjuk a felújítás végét. A felső szint biztos kész lesz és jöhet a baba. Ma a pici szobáját takarítottuk és a fiúk a bútorokat rakták össze. Több mint 5 óra volt a szerelés mert olyan volt mint a lego.Jó kis IKEA-s bútorok!! Jókat nevettünk közben. 10 órára kész lettünk és mindenki kidőlt a parkettán. Aztán ki mentünk a teraszra és bámultuk a holdfogyatkozást.Itt jön az én kis balesetem!!! A Drágám bent maradt a szobában. Én éppen léptem be amikor ő betolta az ajtót. A nagy lábujjam körme hátra tört.A fájdalom végig szaladt rajtam és ömlött a könnyem. SZERINTEM KI AKAR NYÍRNI!!! Körömgyilkos! A fürdés nem volt kellemes mert égett az ujjam. Most ragtapaszban nyomom az éjszakát nehogy a paplan beleakadjon. Ennyit a mai napról. Ja azt nem tudom, hogy említettem-e, hogy kicsiny lányom apaimádó. Gondolom ezen nem lepődik meg senki, akinek lánya van. Amikor pici volt egész nap a nyomomban volt. Ahogy apuci haza ért én kiestem a kosárból, már ott sem volt. egymás karjában nézték a tévét. Kislányom reggel elmesélte az álmát. Bentlakásos iskolába adtuk ami börtönre hasonlított. Kiszökött és én vissza akartam vinni. Persze a jó apuci nem engedte. Na ebből is látszik, hogy ki van nála a topon. Azért megjegyeztem, hogy mostanában ne nézze meg többször ABIGÉLT!! :))))))))))Annyi zagyvaságot álmodik össze! Na megyek aludni, mert szerintem holnap is lesz egy kis takarítás. Remélem a másik lábam ép marad! Elég ha az egyikre sántítok!!

Nincsenek megjegyzések: