2008. június 24., kedd

Végre vakáció!

Szerintem én sokkal jobban vártam a nyáriszünetet, mint a gyerekeim. Év végére rendesen elfáradok. Elvileg 10-kor nyit az üzletem. Mivel a gyerkőcöket kelteni kell ezért minden reggel fél hétkor keltem. Aztán elvittem őket egy darabig. Kb: 10 peces út kocsival és így nem kell egy órával előbb kelniük (a jó szívem ). Mivel, hogy úgy is felkelek és úton vagyok, már nem megyek haza hanem kinyitok. Ezért már 8-tól írok be vendégeket. Este 8-ra kicsit elfáradok. Ez így megy szeptembertől júniusig. Mivel a május és a június a ballagásokról szól ezért még húzósabbak mint a többi hónap. Bár van karácsony és húsvét is. Elvileg minden második nap dolgozom, de cska elvileg, mert már nem emlékszem, hogy mikor volt szabadnapom. Minden második szombaton dolgozom. 3 hete nem volt szabad szombatom. Na nem sajnáltatni akarom magam, csak vázoltam, hogy miért is várom annyira a VAKÁCIÓT. Persze az első munka napok úgy kezdődtek, hogy reggel fél hétkor automatikusan kinyitottam a szemem (megszokás). Sőt még vasárnap is. Most, hogy már második hete tart a szünet, már tudok kicsit aludni. Persze a vendégek próbálkoznak a reggel 8 órával de erősen hárítok!! Igaz szabad napom még mindig nincs, de rajta vagyok az ügyön. Tavaly ilyenkor már legalább háromszor voltunk a gyerekekkel a Balcsin. Szabadnap: reggel ki a teraszra. Süt a nap, irány a Balcsi!! Na ez még idén nem volt. Még egy kicsit várat magára. Mindenki kérdezi, hogy mikor vagyok szabin. Mikor elmondom, hogy júli 10-től pánik szerűen bejelentkeznek arra a lét hétre ami előtte van. Lőttek a pihinek. Viszont megyünk nyaralni!!! 10 nap Olaszország kocsival. Még nincs szállás ezért addig megyünk amíg nem lesz megfelelő. Szerintem én végigalszom az utat!!Mivel, hogy kevés az időm eléggé le vagyok maradva a blog olvasással. Jó lenne újra napra kész lenni de ez most nem megy. Ja az angolomról csak annyit, hogy a nyelvtan elég jól megy. Viszont kellene már szókincs. Azt vettem észre, hogy ehhez a nyelvtanhoz sokkal több szó kellene. Nehéz így munka mellett!! Majd igyekszem. Mára ennyi, mert már igen késő van és holnap MUNKA!!!

Nincsenek megjegyzések: