2008. február 25., hétfő

Balaton

Ma lent voltunk Tihanyban. A drágám nyáron egy nyaralóparkban belsőépítészkedett. Maradt még egy kis utómunka ezért reggel leutaztunk. Ez a nyaralópark olyan mint egy körülzárt lakópark. Hat 3 szintes épület portaszolgálattal, úszómedencével. A wellness rész úgy van kiépítve mintha egy nagy dombban lenne benne. Ha elölről nézzük akkor látunk egy nagy dombot amink az eleje üvegfal. Előtte hatalmas fű és terasz. Kilátás a Balatonra. A medence kb 50 méteres. Szauna és pezsgőfürdő is van. Nagyon jól meg van csinálva. A tulaj (akinek dolgozik a párom) megengedte, hogy amikor a drágám lent van akkor mi is lemehetünk. Egész nap csak a miénk volt minden. Egy pár jött le csak egy órára. Nyáron majdnem minden hétvégén ott voltunk. Akkor még nem volt minden lakás eladva így szinte mindig egyedül voltunk. Feküdtem a napozóágyon és álmodoztam, hogy milyen jó lenne ha ez az egész a miénk lenne. Kicsit a miénk is volt pár órára. Igazából nem is erről akartam írni csak annyira jó volt, hogy úgy éreztem le kell írnom. Meg, hogy értsétek mit akarok azzal mondani ami most jön. A barátnőm, a párja és a kishúga is le jött utánunk. Nagyon szép idő volt. Ezerrel sütött a nap. Széthúztuk a tolóajtót és napoztunk!!! Igen ma!! Gyönyörködtem a Balatonban. Megkérdeztem a barátnőmet, hogy ugye milyen szép a tó? Erre ő: "látod ezt akarod itt hagyni?"Erre csak azt tudtam mondani, hogy nekünk majd ott lesz az óceán. Persze belűről meg azt éreztem, hogy igaza van. Biztos nagyon fog hiányozni a Balaton is. Ildi! A megjegyzésedhez csak annyit, hogy tegnapig én is azt gondoltam, hogy anyáék elég könnyen fogadták, hogy elmegyünk. Aztán tegnap valamit mondott neki a lányom és anya sírva fakadt, hogy milyen messzire akarunk menni. Szerintem januárig még sok ilyen lesz. NEM KÖNNYŰ! Most egy kicsit én is ki vagyok! Nagyon szeretnék (akarok) menni mert tudom, hogy ez a helyes döntés. De mégis sokszor megkérdezem magamtól, hogy biztos ez a helyes? Aztán megnyugtatom magam, hogy végül is először "csak" 9 hónapra megyünk és majd kiderül, hogy maradunk-e. Kilenc hónap vajon elég lesz arra, hogy kiderüljön??

6 megjegyzés:

Geza Kallo Chartist and Professional Trader írta...

Elég lesz! :)
Judit
ui: felteszem a blogotokat a miénkre, ahogy kérted! :)

Agi írta...

Sziasztok!
Sok sikert kívánok Nektek!! :o) És felvettelek én is a linkek közé :o)
Ági

bogdanovits írta...

Az nem baj, hogy kötődünk dolgokhoz, mert azt jelenti, hogy vannak értékeink. Ezért könnyebb is lesz találni ezekhez újakat.
András

Névtelen írta...

9 honap eleg ahhoz, hogy aterezzetek, tetszik-e az "uj vilag", es, hogy par nehezseget kozosen lekuzdjetek. Mi szurkolunk nektek hogy sikeruljon.

Agi es Kropi
www.mindenlehetseges.freeblog.hu

Névtelen írta...

Köszönöm nektek (Kropi) is!! alig várom, hogy induljunk. Nem telik el nap, hogy ne tervezgetnénk. Rajta vagyunk a dolgon ! Beraktok a blogjaitok közé?? Köszi: E!

Erika írta...

Most láttam, hogy már fent van!
KÖSZI!!!