2008. február 27., szerda

Üzleti ügyek

Pár napja meg említettem a barátnőmnek (üzletemben kozmetikus), hogy valószínű, hogy eladom a bérleti jogot. Azt mondta, hogy Ő szeretné átvenni. Én ennek nagyon örülök mert nem idegen kerül oda. Persze kérdezhetnétek, hogy nekem akkor már nem mindegy ha kint leszünk. Nem mindegy, mert mikor ezt megbeszéltük akkora gombóc volt a torkomban. A szívem össze szorult. Majdnem három éve mi csináltuk. Úgy ahogy megálmodtam. Ha nem lenne szükség minden forintra, amíg meg nem kapjuk a letelepedési vízumot biztos megtartanám. Sajnos a tanuló vízumhoz is sok pénz kell. Ezért el kell adnom. Persze azt is megkérdeztem, hogy mi van akkor ha 9 hónap után mégis haza jövünk? Annyira aranyos volt, mert azt mondta, hogy akkor vissza jössz dolgozni. Persze azt is hozzá tette, hogy szerinte ha mi kijutunk biztos nem jövünk vissza. Ha lesz egy kis időm és rájövök, hogy kell akkor rakok fel képeket az üzletről. Ma levágtam a lányom haját. Persze csak annyit engedett amennyi el volt töredezve. Utána mint mindig most is ki volt készülve, hogy milyen rövid lett és már megint mennyit vágtam. Ez úton keresek neki egy jó fodrászt! ;)))))

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Erika!
Úgy örülök,hogy Ti a Cold Coast-ra mentek.
A netten megismerkedtem egy férfivel,aki nagyon oda van értem,nekem is teszik,és ő ott lakik.
Az ablaktól pár méter a tenger.
Nyáron jön Magyarországra,és ha akkor is oké minden hozzá megyek.
Engem is elhajtott egy ügynök úgyanúgy mint titteket.
Én most házassággal próbálkozom.Én kint műkörmős szeretnék lenni.
Üdv és sok sikert kívánok.
Zsóka
zsoka1@citromail.hu

Névtelen írta...

Köszi Zsóka! Miért ne lenne rendben! Az ottani srácok biztos nem úgy gondolkodnak mint az itt lévők!! Szorítok neked! Azért érzelem legyen!

Névtelen írta...

Szia!
Az a baj,hogy nagyon is egymásba zúgtunk.
Remélem nem lesz sírás a vége.
Túl friss a kapcsolat és azért sajnos csak webkamerán.
Szia
Zsóka

Névtelen írta...

Zsóka! Jelölj iwiw-en!! Keresztes Erika

Névtelen írta...

Szia!
Jelölnélek csak nagyon sok ilyen nevűt dobott ki.
Adj egy mail cimet és megadom az igazi nevem,mert Neked könnyebb akkor.
Puszi Zsóka

Névtelen írta...

Szerintem mégis megtaláltalak.
Bejelöltelek.
Remélem Téged.

Szia
Zsóka

Pista írta...

Szia Erika,

Csak most találtam a blogotokat. Mi is a kijutáson dolgozunk a menyasszonyommal, és ugyanaz a címe a blogjainknak :) Mi is a Brisbane, Gold Coastot választottuk uticélnak csak :) Akár még találkozhatunk is... Mindenesetre szorítunk nektek.
Pista&Szandra

Névtelen írta...

Szia Pisti! Persze, hogy talizhatunk majd!! Csak legyünk kint gyorsan! Ti mikor szeretnétek indulni? E!